JAG SÄGER BOMBA HELA STAAN!

Hallu,

Träffade Johanna igår och de va trevligt. Vi gjorde inget speciellt så ja, det var väl de.. senare så kom också älskling och ludde för att joina oss e liten stund. MASSA MYS ATT TRÄFFA MIN ÄLSKLING! :D


Idag var jag i Sthlm med älskade älskling idag och drev runt lite. Kollade lite på ögonbrynspenna och lite sånt skit sedan så drog vi och köpte en flow och några kannor. Nicenice, käkade as mkt på donken också, haha as hungrig som jag är sajk.. efter det så drog vi oss till Södertälje där vi träffade en av älsklings vänner och sedan så drog vi vidare till blå för att fika. Fick med mig hem en väska idag. Galet nice. Jag blev en glad tjej.

Aja, skriver mer senare, nu väntas dusch! :)

PEACE OUT FUCKERS



ouff, på valborg åkte jag och älskling den där, så sjukt jävla fitt läskig. DOOOG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0