Ojojoj

Hallu,

Träffade älskling en snabbis idag och vi drog till donken och käkade, sedan så drog jag till Tumba centrum för att kolla lite, hittade en navelpiercing, SKIT FIN! älskling vet inte hur den ser ut så det får bli en lite överraskning till honom ;). Sen när jag drog hem så var det jättefint väder, verkligen as nice, men efter att jag hade kommit ut ur bussen och skulle gå den sista biten hem så började det spöregna. JA MEN HURRA. Haha så jag var helt blöt när jag kom hem, ingen timing där inte..

Aja, nu ska jag fixa lite och grejer och sedan så ska jag väl KANSKE fixa till min header jag får se. :)

Skriver mer senare, puss och kram! :)

<3


MYS med älskling på Söder, ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0