Skärpning? nej jag har inge skäärp ;)

Okej, jag vet, jag har inte bloggat bra den senaste tiden. Men det kommer nog bli bättre sen när jag gör om min blogg. Vill ha lite mer nytt för att det ska bli roligt. Lite annat att skriva om än min dag men vad? Det löser sig..

Aja, dom senaste dagarna har jag varit med min pojkvän och det har varit fett mysigt. Vi har besökt HL, suttit i björns trädgård, tagit en bärs på ojojoj, ätit jordgubbar vid Hötorget och massa annat mysigt. :) det har varit en supderduper vecka. Vi har tagit massor med bilder men dom lägger jag in senare ikväll.

Idag så kommer älskling till mig klockan 10 typ då ska vi fika i Rönninge och sedan så ska vi till min mormor så ska jag klippa mig och sen tror jag att det blir en promenad ut med finaste Ludde :) höh, ja.. :) det är väl det som händer idag. Ska baka också hah för att vi ska på dop imorgon, shiiit va nice det kommer bli, :) skojs.

Aja, skriver nog mer senare innan jag drar ut, haha ska komma igång med att blogga nu igen.

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0